tirsdag 2. april 2013

Juleduk 1


Dette er det konkrete bevis for min dårlige samvittighet... 


En stk juleduk, over 3m lang, som jeg har lovet å skulle lage for en venninne av Mamma. Husker ikke når den kom i hus, men den ble påbegynt (topp venstre) sommeren 2009. Mønsteret var ikke beregnet på en slik lang duk, så det måtte litt omarbeidelse til før jeg kunne starte.

Problemet har vært at jeg ikke har hatt noen fast plass til tråder/nåler, og at den ikke har kunnet ligge fremme i sofakroken over tid.. Jeg må nemlig "krype under den" for å jobbe med den! Dermed ble det noen dager jobbing i sofaen, før jeg måtte pakke den bort på grunn av besøk...

Sommer 2010 fikk jeg gjort litt (resten av bildene på toppen), men så ble den pakket ned atter en gang. Neste tur fremme, var i 2011. Da hadde jeg fått meg "hoop", slik resten av bildene viser. Nå var det enklere å brodere, men likevel ble det bare noen dager, og så stopp igjen.

I løpet av sommer 2012 fikk jeg endelig en egen krok på gjesterommet, der duken kunne ligge fremme nesten hele tiden. Likevel har jeg stadig unnskyldninger for å skulle sitte der og arbeide med duken. :-(

Nå som dette blir lagt ut på nettet,  håper jeg at dere lesere kan "pushe" meg til å jobbe mer med den?! Krev oppdateringer og bildebevis!!! :-)

B

6 kommentarer:

  1. jeg krever herved oppdatering og bildebevis;O)!! Lykke til! Klem fra Iren :O)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi.. Om du ikke ser noe her, så får du sende en SMS-påminning, ok?
      Klem

      Slett
  2. Lekker blogg, du:) Stå på!

    SvarSlett
  3. Jeg kan gjerne være behjelpelig med å made på deg! ;) Super blogg! Du er flink!! Klem

    SvarSlett
  4. Heier på deg!

    Siri :-)

    SvarSlett