tirsdag 27. august 2013

Bloggverdens gleder + GIVE-AWAY

Det er spennende og morsomt å kunne følge litt med på hvor mine lesere holder til i verden. Har nesten hatt folk fra alle verdensdeler innom siden min. - Kult, ikke sant? ;)

Samtidig tror jeg det må bli mange som fremover (kanskje til jul?) vil få/gi Bosnia-tøfler eller strikket katt i gave! I hvert fall om jeg skal tro "popularitets-listen". :D

Og når vi først snakker om lesere; Det nærmer seg 4000 treff på bloggen! Hvem skulle trodd det i april, da jeg startet på dette eventyret. Ser at mange bloggere markerer milepæler med "giveaways", og jeg kan ikke være dårligere...

Jeg vil ha loddtrekning så snart målet på 5000 treff er nådd, og det vil bli trukket tre vinnere. Gevinstene er:

1.premie:

Sommerløper med jordbærmotiv som må lages selv! Garn, stoff, synål og mønster følger med. Kjøpt hos Ateljé Margaretha for flere år siden. Jeg holder på med en selv også...

2.premie:

En artig boks med hobbymotiv (20x20x10 cm). Kjøpt på ferie i sommer.
20 stk engelske hilsener som kan brukes til scrap-booking, kort, o.l. Fått via bladet Cross Stitch Crazy i 2013. 

3.premie:

En nøkkelhank med motiv, ferdig laget av undertegnede. Hvilket design og motiv som ønskes, avtales etter vinneren er kåret!

Så: Fra nå og frem til vi passerer 5000 treff,
(regner med det vil gå fort,)
gjelder følgende som måter å få lodd...

1 lodd:
Kommenter under dette og eller andre innlegg på bloggen min i tiden fremover.
Har du blogg, første gang du kommenterer, lag link til din blogg.
Har du ikke blogg, bruk "anonym" og signer med ditt navn. 
Skriv også din epost-adresse (hvis vi ikke er venner på Facebook), så jeg kommer i kontakt med deg om du vinner!
Få med hvor mange lodd du tar!

2 lodd: 
Følg bloggen ved å bli medlem.
Det vil si, legg deg til som medlem/allerede medlem via Google her i høyre kolonne, hvor det står "Følgere" og "bli medlem på dette nettstedet".

2 lodd: 
Link fra egen blogg til dette innlegget.
Bruk bildet fra dette innlegget hvor det står "Beni's 1. Give-away" på bildet.

Totalt kan du få 5 lodd!

Lykke til!


The joys of blogging + Give-away

There are people from all over the world looking at my blog! :)
Most popular: The Bosnian slippers!

Because the number of readers soon will exceed 5000, I have decided on a give-away with three winners. 
Prizes are: A table-runner kit you make yourself, a box with greetings, and a key-hanger (design and motif by choice of winner).

Ways to participate from now until we hit 5000:
1 ticket: Comment on this post, leaving a link to your own blog or sign with name and email-address. Make sure to mention how many tickets you get in this lottery.

2 tickets: Become a follower via Google (see right hand column)! Tap the blue line under the Norwegian word "Følgere", and follow instructions there.

2 tickets: Make a link in your own blog back to this post. Use the picture from this post.

Totally you can get five (5) tickets in the lottery.

Best of luck to all!

Beni

8 kommentarer:

  1. hehe, så er jeg den første som kommenterer! jeg skal gjøre noe liknende en dag, jeg også :) her er det bare gøy å delta, ikke for å vinne, egentlig.
    her er lenken til min hjemmeside, som er delvis engelsk, norsk og litauisk og som har mange bilder av verkene mine /det er jo viktigst!
    www.ievagallery.ucoz.com
    lykke til med promotion, Bente Lill! ;)

    SvarSlett
  2. Alltid gøy med konkurranser! Hilsen Siri

    SvarSlett
  3. Jeg følger med interesse med på hva du lager og skulle ønske jeg var like flink til å sy og brodere. Skulle fulgt bedre med da farmoren min prøvde å lære meg det... ;-)

    Klem fra din gamle skolevenninne Christine M.

    SvarSlett
  4. Wow, gratulerer med så mange lesere! Jeg har masse håndarbeid på vent selv, så giveawayen passer ikke for meg, men har delt dette innlegget - så kanskje du får noen nye lesere?:) Lykke til videre med bloggen! Klem

    SvarSlett
  5. Hei Bente Lill:)! Lykke til med giveawayen! Klem fra Iren

    SvarSlett
  6. Lykke til med alle produktene! Du er flink! :-)Cathrine

    SvarSlett
  7. Du er så flink, spennende og følge med på bloggen din .Klem Edel

    SvarSlett