torsdag 1. august 2013

Verdens broderidag 2

Jeg hadde bestemt meg for at jeg SKULLE få til 
å brodere litt tirsdag 30.juli, 
på selveste Verdens Broderidag. 
Det viste seg å bli vanskelig... Mye som skjedde denne dagen, nemlig. Til tross for at det var tidlig opp og sent i seng, så kom de eneste kryssene på "bortebane".

Heldigvis har jeg alltid en liten pakke med broderiarbeid liggende i vesken min. For å si det på en pen måte: Gratis-settet "Kiri the kat" havnet der i mai en gang, og har bare noen sjeldne ganger vært tatt frem siden da.

Jeg var invitert i familiemiddag og kaffe-besøk rett etter jobb, og forstod fort at dette kunne ta hele kvelden. Da var det jeg kom på arbeidet i vesken. Fikk gjort en hel del faktisk, mellom all praten over bordet. ;)

Totalt sett: Ferdig med tre farger (og dermed kroppen).
Gjenstår: sommerfugl, paraply og attersting. :)

Beni

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar