søndag 15. september 2013

Vinnere av min GIVE-AWAY! :)

5001

- Det var antall visninger da jeg våknet i dag, og det betyr trekning av Give-away'en min. :)

* Boksen med alle loddene var klar. (Jeg har laget lodder etterhvert som folk har kommentert på eller blitt følger av bloggen.)
* Trekning (Holdt den over hodet for ikke å se, må vite!)


* Vinnerne! ---------------------------------->

  1. premie: Vanessa Morales - siste til å melde seg på... ;)
  2. premie: Ieva - første som meldte seg på. :)
  3. premie: Edel
GRATULERER!
Jeg kontakter vinnerne så snart som mulig. :)


Results from the GIVE-AWAY


I've reached my goal of 5000 hits on the blog! And the winners of the give-away are:
  1. prize: Vanessa Morales - the last to enter... ;)
  2. prize: Ieva - first to enter. :)
  3. prize: Edel
CONGRATULATIONS! I'll be in touch as soon as possible. :)

Beni


1 kommentar: