lørdag 17. august 2013

TUSAL - august

Merkelig så fort tiden går når man koser seg...

Tid for oppdatering av ORT-glasset!

Siste måned har jeg gjort ferdig en WIsP, jobbet med juleduken, gjort litt på mitt "on-the-go"-broderi, og startet et arbeid med min nevø. Det siste skal bli gave til hans farmor som elsker ugler... :)

Her er nærbilde av glasset, som viser at det er tykt garn i uglebildet.

Bildene er tatt 7.august, og oppdateringen skulle vært lagt ut dagen før det, men jeg har vært opptatt med andre ting... ;)

OBS! På grunn av at jeg merker interesse for bloggen fra mine ikke-norske venner, så kommer jeg fra nå av å lage en liten oppsummering på engelsk i bunnen av hvert blogginnlegg for dem. :D

ORT-update - august!
Have finished a WIsP, continued working on the big Christmas tablecloth, worked on my "on-the-go"-kit, and started an owl-kit with my nephew. Pictures taken a day after the update should have been posted... Sorry! :)

Beni

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar